RSS Subscribe

Sunday 24 July 2011

Wajib EXCITED !

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ! :) 

Kawan-kawan semua mesti tengah sibuk mempersiapkan diri untuk peperikasaan akhir tahun kan? ( Macam dekat sekolah je periksaan akhir tahun )

Bagus-bagus. Kalau sekarang nie Allah tak sibukkan kita dengan kesibukan menghadapi peperiksaan mungkin kita akan sibuk dengan segala bagai perkara yang melalaikan.

Ada diantara kita yang sudah selesai, tamat, habis, KHALAS peperiksaan akhir tahun ( dah ada yang dah balik dah pun ) Alhamdulillah. Jangan lupa doa banyak-banyak dan selalu-selalu dekat Allah. Tawakkal itu sesuatu yang berterusan :) Ingat tue.

All the best peeps !

Rabbuna Yunaggah ! :)

Rileks, sekejap je lagi nak habis peperiksaaan. Lepas tue, modul ke mana, tulang ke mana, semua masuk kotak. :) Tak gitu ? Dan bermulah operasi mengemaskini pakaian di dalam beg yang penuh dengan cenderahidung (cenderamata) untuk dibawa pulang ke Malaysia... Hoyeeeaaaahhhhh.... !!! 

Mesti SYOK GILER (sangat) kannn ?

Sebagaimana seronoknya perasaan kita nak balik Malaysia, kita WAJIB sepuluh dozen kali lima belas kali ganda EXCITED nak sambut kedatangan RAMADHAN !!!

Homaigod ! (YaALLAH) Ramadhan dah dekat sangaaaaattt... 

RAMADHAN DAH DEKAT SANGAT
DAH DEKAT SANGAT
DEKAT SANGAT
SANGAT

Ahlan Wasahlan ! :)

  • Adakah sahabat-sahabat sekalian bergembira dengan kedatangan Ramadhan ?
  • Adakah sahabat-sahabat sekalian teruja-menguja-beruja-diuja dengan kedatangan Ramadhan ?
  • Adakah sahabat-sahabat sekalian sudah bersedia untuk mengalu-alukan kedatangan Ramadhan walaupun tanpa paluan kompang mahupun silat pulut ?

P/S :
Rasa teruja dengan kehadiran Ramadhan itu satu nikmat. Nikmat yang Allah bagi. Tapi bukan semua dapat rasa nikmat tu. Termasukkah kita dalam golongan yang dapat merasai nikmat itu ? Hurm...

P/S/S :
Masih belum terlambat untuk minta dekat Allah supaya dikurniakan ke'excited'an menyambut kedatangan Ramadhan. InsyaAllah, Allah bagi. :)

Allahumma ballighna Ramadhan. Allahumma Ameen.

Wassalam :)

No comments:

Post a Comment